- Наявність: Є на складі
- Гарантія Rock-Shox: 2 роки
- Код: 71365
- Артикул виробника: 00.4118.305.015
- Бренд: Rock-Shox ( США )
Купити в Кредит
Покупка частинами 4270 грн / 4 платежі Оплата частинами 4270 грн / 4 платежі Посилка в кредит 1907 грн / 12 платежівГарантії
Оригінальний товарRock-Shox США Гарантія: 2 роки Експрес Back
14 діб Повернення / Заміна Strong Pack
надійна упаковка Додатковий захист товару
Доставка
Безкоштовно2-3 дні Безкоштовно1-2 дніОплата
Опис
Задній амортизатор RockShox SIDLuxe Ultimate RL думає про одне - швидкість Створен для гонщиків! Він легкий і ідеально поєднується з RockShox SID і SID SL, забезпечуючи збалансовану їзду. RockShox SIDLuxe Ultimate забезпечує високу продуктивність і привабливий зовнішній вигляд, кожна деталь продумана до дрібниць.
Опис Задній амортизатор RockShox SIDLuxe Ultimate RL 00.4118.305.015
Характеристики:
- Розмір: 165X37.5 мм
- Пружина: повітряна
- Матеріал штока: алюміній 7075 з тефлоновим покриттям
- Матеріал корпусу: анодований, кований алюміній
- Регулювання: відскік, жорсткість повітряної пружини і блокування.
- Вага: 231 г
Особливості:
- Легка конструкція, орієнтована на XC, забезпечує чудову продуктивність і ефективність
- Сумісність з TwistLoc ™ і OneLoc ™
- Демпфуюча рідина Maxima Plush знижує тертя і знижує шум демпфера
- Фірмова забарвлення «SID Blue» і глянсовий чорний Ultimate High Gloss Black
Технології:
Sag Gradients - правильно налаштований СЕГ - найважливіша регулювання підвіски, так чому ж його потрібно регулювати за допомогою лінійки, гумки або інших підручних засобів? З появою шкали сега на штоку амортизатора або нозі вилки стала легше, простіше і точніше.
DebonAir - це подовжений корпус амортизатора. Він дає прибавку до початкового об'єму камери амортизатора, а також окрему камеру, яка збільшує обсяг негативної пружини. Амортизатори обладнані системою DebonAir можна легко відрізнити за збільшеною повітряній камері на кінці амортизатора. Стандартні амортизатори мають камеру на 20 мм коротше. Робота починається після першого-другого стиснення амортизатора, затримуючи дію негативної пружини, щоб додати «плюшевий» на першій третині ходу амортизатора, тоді як обсяг повітря, який додається до позитивної камері запобігає надмірному розгойдування в кінці ходу амортизатора, що дає більш длінноходниє трейловим байкам більше підтримки в середині ходу і більш плавну роботу підвіски в кінці її ходу.