- Наявність: Є на складі
- Гарантія TRP: 1 рік
- Код: 98494
- Артикул виробника: DR-M850
- Бренд: TRP ( США )
Купити в Кредит
Покупка частинами 2350 грн / 4 платежі Оплата частинами 2350 грн / 4 платежі Посилка в кредит 1050 грн / 12 платежівГарантії
Оригінальний товарTRP США Гарантія: 1 рік Експрес Back
14 діб Повернення / Заміна Strong Pack
надійна упаковка Додатковий захист товару
Доставка
Безкоштовно2-3 дні Безкоштовно1-2 дніОплата
Опис
TR12 є частиною нової лінійки TRP для задніх перемикачів. Це новий революційний 12-швидкісний задній перемикач для трейлових та ендуро-байків. TR12 відрізняється від інших задніх перемикачів на ринку замком Холла, який отримав свою назву від механіка чемпіона UCI-DH Аарона Гвінна і в закритому стані мінімізує переміщення заднього перемикача навколо болта, забезпечуючи додаткову стабільність і знижуючи гучність. шуми. Ще однією унікальною особливістю є послідовне перемикання, яке забезпечує високу швидкість перемикання та швидкість реакції в полі, що робить цей високопродуктивний задній перемикач швидкостей ідеальним для подрібнення на трасах.
- Технологія блокування холу
- Клатч із храповим механізмом
- Кількість передач: 12
- Максимальний розмір касети: 51 зуб
- Натяжний ролик: 15/11 зубів
- Сумісність ланцюга: 12-ступінчаста
- Підшипники: герметичні підшипники із нержавіючої сталі.
- Матеріал обойми: алюміній, вуглецеве волокно
- Матеріал пружини: нержавіюча сталь
- Вага: 282 г
Hall Lock™
Механік Аарона Ґвіна Джон Холл визначив рух заднього перемикача навколо підвіски як основне джерело шуму. Щоб виправити це, він розробив Hall Lock ™: фрикційну муфту, яка запобігає обертанню навколо підвіски заднього перемикача, регулюється за силою і завжди ідеально підходить для заднього трикутника. Відповідна настройка запобігає шуму, але задній перемикач, як і раніше, може рухатися так, що при ударі не виникає пошкоджень. Замок Hall Lock™ можна легко розблокувати, щоб змінити колесо.
Клатч із храповим механізмом
Завдяки великій поверхні зчеплення тріскач забезпечує достатній опір і мінімальний знос. Залежно від поїздки та стилю водіння його можна індивідуально відрегулювати за силою та розблокувати одним натисканням кнопки для зміни колеса. Залежно від розміру діапазону храпову муфту можна регулювати з більш сильним або слабшим натягом, щоб задній перемикач завжди оптимально працював з ланцюгом, касетою і заднім трикутником.