Купити в Кредит
Покупка частинами 2900 грн / 4 платежі Оплата частинами 2900 грн / 4 платежі Посилка в кредит 1295 грн / 12 платежівГарантії
Оригінальний товарDT-Swiss Швейцария Гарантія: 1 год Експрес Back
14 діб Повернення / Заміна Strong Pack
надійна упаковка Додатковий захист товару
Доставка
Безкоштовно2-3 дні Безкоштовно1-2 дніОплата
Опис
Втулка задня DT SWISS 350 157/12
Надійна незалежність – надійність, універсальність та простота, об'єднані у втулках DT Swiss 350 серії.
Завдяки перевіреній системі Ratchet FreeHub, втулка 350 є надійним партнером у будь-якій пригоді. Ratchet із 36 зубами забезпечують пряму передачу зусилля. Складна, але проста конструкція маточини забезпечує малу вагу та видатні характеристики кочення. Крім того, це дозволяє велосипедистам не лише обслуговувати свою систему барабана без спеціальних інструментів, а й переходити на різні стандарти. Намір 350 полягало в тому, щоб створити надійний вузол, який підтримує велосипедистів у їхній незалежності.
- Сторона: задня
- Отворів: 32
- Ширина: 157 (Boost) мм
- Діаметр осі: 12 мм
- Кріплення гальма: 6-bolt
- Спиці: вигнуті
- Вага: 285 р.
- Призначення: MTB
- Барабан: Sram XD/Shimano SL12
Ratchet System. Запатентована система вільного ходу із високоточними зірчастими храповими механізмами гарантує максимальну продуктивність та надійність. Одночасне зачеплення зубців храпового механізму робить храпову систему надзвичайно надійною, оскільки навантаження рівномірно розподіляються по великій контактній поверхні.
Просте обслуговування. Наші втулки відомі своєю технологією обслуговування без інструментів. Ми знайшли спосіб ще більше вдосконалити цю систему та спростити технічне обслуговування шляхом невеликої заміни торцевих заглушок. Нова форма торцевих кришок із вбудованою виїмкою значно полегшує розбирання і, отже, робить технічне обслуговування ще простіше.
Заміна барабана спрощена за рахунок легкого розбирання. Концепція "без інструментів" дозволяє перейти на інший стандарт трансмісії за лічені секунди. Усі втулки DT Swiss Ratchet System можна переобладнати.
BEARING TECHNOLOGY. Втулки DT Swiss призначені для оптимальної роботи після встановлення велосипедом. Для цього при конструюванні втулки необхідно враховувати притискне зусилля, яке створюється віссю. Для того, щоб підшипник обертався, повинен бути певний люфт у діапазоні тисячних частинок міліметра. Без цього проміжку підшипник не може обертатися.
Кут вільного ходу. Гаряча тема, що обговорюється на ринку прямо зараз - кут взаємодії! Що таке кут зачеплення, як цей кут впливає на ходові якості і дійсно завжди краща думка «чим більше, тим краще»? Кут зачеплення – це максимальний кут, на який корпус барабана може повернутися доти, доки зуби системи муфти не увійдуть у зачеплення і не розігнать маточини. Цей кут розраховується шляхом розподілу 360° кількість точок зачеплення системи втулки. Замість мінімізації кута зачеплення необхідно максимізувати загальну продуктивність системи. Ми, як і раніше, вважаємо, що система з 36 точками зачеплення є найкращою оптимізацією з точки зору надійності, ваги та точок зачеплення.