- Наявність: Є в наявності
- Гарантія DT-Swiss: 1 год
- Код: 143476
- Бренд: DT-Swiss ( Швейцария )
Купити в Кредит
Покупка частинами 2430 грн / 4 платежі Оплата частинами 2430 грн / 4 платежі Посилка в кредит 1085 грн / 12 платежівГарантії
Оригінальний товарDT-Swiss Швейцария Гарантія: 1 год Експрес Back
14 діб Повернення / Заміна Strong Pack
надійна упаковка Додатковий захист товару
Доставка
Безкоштовно2-3 дні Безкоштовно1-2 дніОплата
Опис
Втулка задня DT SWISS 350 148/12 IS-6 BO Shimano Steel HYBRID
Надійна, проста та спеціально призначена для електро-велосипеда втулка.
Щоб витримувати вищий крутний момент систем електронного приводу, втулки DT Swiss 350 hybrid оснащені сталевими барабанами і спеціальним храповим механізмом 24t Ratchet із загартованої сталі. Підшипники збільшеного розміру забезпечують плавність перебігу в екстремальних умовах.
- Сторона: задня
- Отворів: 36/32
- Ширина: 148 (Boost) мм
- Діаметр осі: 12 мм
- Кріплення гальма: 6-bolt
- Спиці: вигнуті
- Вага: 390 грн.
- Призначення: HYBRID MTB
Ratchet System. Запатентована система вільного ходу із високоточними зірчастими храповими механізмами гарантує максимальну продуктивність та надійність. Одночасне зачеплення зубців храпового механізму робить храпову систему надзвичайно надійною, оскільки навантаження рівномірно розподіляються по великій контактній поверхні.
Просте обслуговування. Наші втулки відомі своєю технологією обслуговування без інструментів. Ми знайшли спосіб ще більше вдосконалити цю систему та спростити технічне обслуговування шляхом невеликої заміни торцевих заглушок. Нова форма торцевих кришок із вбудованою виїмкою значно полегшує розбирання і, отже, робить технічне обслуговування ще простіше.
Заміна барабана спрощена за рахунок легкого розбирання. Концепція "без інструментів" дозволяє перейти на інший стандарт трансмісії за лічені секунди. Усі втулки DT Swiss Ratchet System можна переобладнати.
BEARING TECHNOLOGY. Втулки DT Swiss призначені для оптимальної роботи після встановлення велосипедом. Для цього при конструюванні втулки необхідно враховувати притискне зусилля, яке створюється віссю. Для того, щоб підшипник обертався, повинен бути певний люфт у діапазоні тисячних частинок міліметра. Без цього проміжку підшипник не може обертатися.