Купити в Кредит
Покупка частинами 3490 грн / 4 платежі Оплата частинами 3490 грн / 4 платежі Посилка в кредит 1559 грн / 12 платежівГарантії
Оригінальний товарDT-Swiss Швейцарія Гарантія: 1 рік Експрес Back
14 діб Повернення / Заміна Strong Pack
надійна упаковка Додатковий захист товару
Доставка
Безкоштовно2-3 дні Безкоштовно1-2 дніОплата
Опис
Нова втулка 240 розроблена для райдерів із найбільш екстремальними амбіціями. Остання версія втулки оснащена системою Ratchet EXP для максимальної надійності. Збільшена відстань між опорами збільшує термін служби підшипника, пряма пружина забезпечує більш пряме зачеплення, що знижує зношення, а менше деталей не тільки полегшує технічне обслуговування, але і знижує вагу.
Просте обслуговування. Наші втулки відомі своєю технологією обслуговування без інструментів. Ми знайшли спосіб ще більше удосконалити цю систему та упростити технічне обслуговування шляхом невеликої заміни торцевих заглушок. Нова форма торцевих кришок із вбудованою виїмкою значно спрощує розбирання і, отже, робить технічне обслуговування ще простішим.
Заміна барабана спрощена за рахунок легкої розбирання. Концепція "без інструментів" дозволяє перейти на інший стандарт трансмісії за лічені секунди. Всі втулки DT Swiss Ratchet System можна переобладнати.
Меншу вагу. Покращилася не лише надійність. Злиття храповика та різьбового кільця зменшує кількість окремих частин системи, що дає важливе перевагу. Для правильної роботи попередньої системи з храповим механізмом потрібні були дві пружини, оскільки внутрішній храповий механізм не був прикріплений до корпусу втулки. Злиття храповика та різьбового кільця у втулці Ratchet EXP не тільки підвищує довговічність, але і зменшує загальну кількість компонентів за рахунок використання однієї пружини, що призводить до зниження ваги системи.
BEARING TECHNOLOGY. Втулки DT Swiss створені для оптимальної роботи після встановлення на велосипед. Для цього при конструюванні втулки необхідно враховувати притискне зусилля, що створюється віссю. Для того щоб підшипник обертався, повинен бути певний люфт у діапазоні тисячних часток міліметра. Без цього зазору підшипник не може обертатися.
Кут вільного ходу. Гаряче обговорювана тема на ринку прямо зараз - кут взаємодії! Що таке кут зачеплення, як цей кут впливає на ходові якості і справді завжди краще розхожа думка «чим більше, тим краще»? Кут зачеплення - це максимальний угол, на який корпус барабана може повернутися до тих пір, поки зуби системи муфти не увійдуть у зачеплення і не розженуть маточину. Цей угол розраховується шляхом ділення 360º на кількість точок зачеплення системи втулки. Замість мінімізації кута зачеплення необхідно максимізувати загальну продуктивність системи. Ми як і раніше вважаємо, що система з 36 точками зачеплення є найкращою оптимізацією з точки зору надійності, ваги і точок зачеплення.
- МОНТАЖНА ДОВЖИНА: 12/148 мм (BOOST)
- КІЛЬКІСТЬ ОТВОРІВ: 32/ 28
- КРІПЛЕННЯ ГАЛЬМА: Centerlock
- ТИП ПІДШИПНИКІВ: Машинного виготовлення
- СИСТЕМА КРІПЛЕННЯ КАСЕТИ: Shimano Micro Spline (12 швидкостей)/ Shimano SL
- СИСТЕМА СВОБОДИ: RATCHET EXP 36T
- ЗАСТОСУВАННЯ: МТБ