Купить в Кредит
Покупка частями (Моно) 1448 грн / 4 платежа Оплата частями 1448 грн / 4 платежа Посылка в кредит 647 грн / 12 платежейГарантии
Оригінальний товарTempish Чехія Гарантія: 6 міс Новая Почта 0 грн / Бесплатно Самовывоз Киев, Запорожье
Доставка
Бесплатно2-3 дня Бесплатно1-2 дняОплата
Описание
Tempish Anom - трюковий самокат з оригінальним зовнішнім виглядом, доступний як у темному, так і світлому кольорах. Модель підійде не лише початківцям, а й досвідченим райдерам. Проста конструкція самокату має на увазі під собою надійність, а якісні комплектуючі - зносостійкість та ефективність протягом багатьох сезонів.
Дека та кермо виконані з високоякісного алюмінію марки 6061. Даний сплав несе у своєму складі магній та кремній. Він досить легко вариться, а його характеристики міцності та гнучкості на високому рівні. Високоміцні зварні шви та посилені профілі роблять конструкцію готовою до великої кількості екстремальних навантажень. Варто зазначити, що дека має спеціальний виріз у нижній частині, що дозволило ще більше знизити вагу. На відміну від вищезгаданих запчастин, вилка виконана із сталі. Хоча сталева вилка має зварні шви, але шток у неї дуже стійкий до різного виду навантажень.
Y-подібне кермо з підсилюючим пір'ям шириною 540 мм і висотою 580 мм, оснащене термопластичними (TPR) грипсами з корисною довжиною 140 мм. Грипси також мають спеціальний рельєф для опору зісковзування.
Рульова стійка до вилки фіксується за допомогою компресії IHC. IHC - це полегшена версія HIC, яка вбудована у вилку та заточена під стандартне кермо діаметром 31.8 мм. Даний тип компресії користується попитом у тих райдерів, яким потрібно вкрай легкий перед самокатом, а враховуючи, що стандартна версія цієї компресії вже заявлена як один із найлегших варіантів, не складно здогадатися про переваги IHC. Кермо з вилкою фіксується спеціальним чотириболтовим хомутом.
На самокат встановлені колеса на дисках спицевих діаметром 110 мм, з геліком жорсткістю 88А. Такий діаметр коліс – це стандарт, який підходить під будь-яку вилку, деку та гальмо, тому проблем із взаємозамінністю запчастин у самокату немає. Даний розмір - це золота середина для самокату, тому що за рахунок цього забезпечується маневреність, помірна швидкість, баланс прямий та гарна амортизація через велику кількість поліуретану. До речі про поліуретану, колеса з таким геліком чудово показують себе в парку, на дерев'яному та гумовому покритті.
Кожне колесо оснащене підшипниками класу точності ABEC 9, які завдяки високій прецизійній обробці майже не мають опору тертю, а отже, вібрації на високій швидкості практично відсутні. Гальмування здійснюється за рахунок заднього крила гальма.
Клас | Для початківців та просунутих райдерів |
Максимальна вага користувача | 100 кг |
Матеріал рами | Алюмінієвий сплав 6061 |
Система компресії | IHC |
Ширина деки | 11,5 см |
Длина деки | 50 см |
Висота керма | 58 см |
Ширина керма | 54 см |
Гальма | є |
Колеса | діаметр - 110 мм, жорсткість - 88А |
Вага самоката | 3,7 кг |
Підшипники | Хромована сталь ABEC 9 + гумова шайба |
Гарантія | 6 місяців |
трюковый самокат с оригинальным внешним видом, доступный как в темном, так и в светлом цветах. Модель подойдет не только начинающим, но и опытным райдерам. Простая конструкция самоката подразумевает под собой надежность, а качественные комплектующие - износостойкость и эффективность на протяжении многих сезонов.
Дека и руль выполнены из высококачественного алюминия марки 6061. Данный сплав несет в своем составе магний и кремний. Он достаточно легко варится, а его характеристики прочности и гибкости на высоком уровне. Высокопрочные сварные швы и усиленные профили делают конструкцию готовой к большому количеству экстремальных нагрузок. Стоит отметить, что дека имеет специальный вырез в нижней части, что позволило еще больше снизить вес. В отличие от вышеупомянутых запчастей, вилка выполнена из стали. Хоть стальная вилка и имеет сварные швы, но шток у нее очень устойчивый к разному виду нагрузок.
Y-образный руль с усиливающими перьями шириной 540 мм и высотой 580 мм, оснащен термопластичными (TPR) грипсами с полезной длиной в 140 мм. Грипсы также имеют специальный рельеф для сопротивления соскальзыванию.
Рулевая стойка к вилке фиксируется с помощью компрессии IHC. IHC - это облегченная версия HIC, которая встроена в вилку и заточена под стандартный руль диаметром 31.8 мм. Данный тип компрессии пользуется спросом у тех райдеров, которым требуется крайне легкий перед самоката, а учитывая, что стандартная версия этой компрессии уже заявлена как один из легчайших вариантов, не сложно догадаться о преимуществах IHC. Руль с вилкой фиксируются специальным четырехболтовым хомутом.
На самокат установлены колеса на спицевых дисках диаметром 110 мм, с геликом жесткостью 88А. Такой диаметр колес - это стандарт, который подходит под любую вилку, деку и тормоз, поэтому проблем с взаимозаменяемостью запчастей у самоката нет. Данный размер - это золотая середина для самоката, так как за счет этого обеспечивается маневренность, умеренная скорость, баланс прямой и хорошая амортизация в силу большого количества полиуретана. К слову о полиуретане, колеса с таким геликом отлично показывают себя в парке, на деревянном и резиновом покрытии.
Каждое колесо оснащено подшипниками класса точности ABEC 9, которые благодаря высокой прецизионной обработке почти не имеют сопротивления трению, а следовательно, вибрации на высокой скорости практически отсутствуют. Торможение осуществляется за счет заднего крыла тормоза.
Класс | Для начинающих и продвинутых райдеров |
Максимальный вес пользователя | 100 кг |
Материал рамы | Алюминиевый сплав марки 6061 |
Система компрессии | IHC |
Ширина деки | 11,5 см |
Длина деки | 50 см |
Высота руля | 58 см |
Ширина руля | 54 см |
Тормоз | есть |
Колеса | диаметр - 110 мм, жесткость - 88А |
Вес самоката | 3,7 кг |
Подшипники | Хромированная сталь ABEC 9 + резиновая шайба |
Гарантия | 6 месяцев |