Купити в Кредит
Покупка частинами 2599 грн / 4 платежі Оплата частинами 2599 грн / 4 платежі Посилка в кредит 1161 грн / 12 платежівГарантії
Оригінальний товарTRP США Гарантія: 1 рік Експрес Back
14 діб Повернення / Заміна Strong Pack
надійна упаковка Додатковий захист товару
Доставка
Безкоштовно2-3 дні Безкоштовно1-2 дніОплата
Опис
Новий DH-R EVO забезпечує максимальну потужність, неперевершену модуляцію та оптимізоване керування теплом для важких велосипедів 29er DH, довгохідних ендуро та нової ери E-MTB. Гальмо G-Spec DH-R було перепроектовано під зовсім нове DH-R EVO. Новий супорт, новий важіль, новий шланг, нова олія, нові колодки, нові ротори 223/2,3 мм та нове співвідношення гідравлічних важелів створюють новий стандарт ефективності, який живить бренд TRP. DH-R EVO поставляється в сірому полірованому кольорі або в новому сяючому золотому кольорі, який підійде до будь-якого висококласного велосипеда на ринку.
І корпус важеля, і гальмівний супорт виготовлені з кованого алюмінію, обробленого на верстатах з ЧПУ, і поліроване сріблясте покриття. Ергономічне лезо важеля має заглиблення для кращого контролю на трасі. Ще одна змінена деталь – внутрішній поршень гальмівного важеля діаметром 9 мм.
Гальмівний супорт з новою конструкцією High Flow оснащений 4 гібридними поршнями, тобто поршнями з нержавіючої сталі зі складовою внутрішньою частиною, що зменшує тертя і запобігає перегріву мінеральної олії. Гальмівні колодки виготовлені з високоефективного полімерного компаунду та можуть бути замінені без зняття колеса завдяки конструкції з верхнім завантаженням.
- Гальмівна рідина: мінеральна олія
- Сторона: задній/передній (права/ліва ручка)
- Кількість поршнів: 4
- Довжина шлангу: 1900 мм
- Кріплення супорту: post mount
- Ергономічний важіль
- 9-мм внутрішній поршень гальмівного важеля
- Регулювання вильоту ручки (Reach Adjust) – без інструмента, індексний регулятор
- Сумісність із кріпленнями I-spec II, MMX/TRP Shifter/I-Spec EV
- Гідравлічна конструкція з високими експлуатаційними характеристиками
- Легкі гібридні поршні (поршні з нержавіючої сталі з композитною внутрішньою частиною)
- Конструкція колодок з верхнім завантаженням
- Нова гальмівна колодка зі смоли
- Нова мінеральна олія
- 5 мм гальмівний шланг
- Оброблені на верстаті з ЧПУ та марковані адаптери
- Підключення шланга на банджо
- Передбачувана товщина ротора: 2,3 мм
- Вага важеля та супорта: 310 г (передній без ротора та адаптера)